Akademia trade marketingu – szkolenia, które prowadzą do zwiększenia zysków

Trade marketing to specyficzna dziedzina o bardzo interdyscyplinarnym charakterze. Strategie trade marketingowe realizowane są przez wszystkie większe firmy w Polsce i za granicą. Mają za zadanie zwiększyć siłę marki, usprawnić procesy sprzedażowe i komunikacyjne, a także zapewnić wyższy poziom sprzedaży.

Trade marketing czerpie z wielu źródeł. Istotne staje się zarządzanie przestrzenią, aby móc świadomie i skutecznie planować ekspozycję towarów oraz procesy tworzenia się kolejek w sklepach czy np. aptekach. Trade marketing to jednak nie tylko merchandising, ale i ogromna część psychologii sprzedaży, psychologii biznesu oraz nauk o komunikacji.

W związku z tak szerokim obszarem poznawczym Akademia Trade Marketingu oferuje kompleksowe, pierwsze takie w Polsce, szkolenia, które w świetny sposób łączą teorię (30% czasu) z praktyką (70%). W trakcie spotkań organizowanych przez ekspertów aktywnie działających w branży sprzedażowej uczestnicy poznają sposoby diagnozowania potrzeb marek i grup produktowych, uzyskają kompletne strategie wspierania sprzedaży oraz przećwiczą realizacje celów trade marketingowych. Oprócz tego szkolenia handlowe Akademii Trade Marketingu (kończące się wręczeniem certyfikatu sprzedażowego) obejmują:

  • poznawanie i ćwiczenie technik promocyjnych i perswazyjnych,
  • nabycie umiejętności oceny potencjału sklepu oraz wykonywania analiz metrycznych,
  • przegląd najnowszych technik marketingowych oraz narzędzi trade marketingowych,
  • najnowsze trendy i wskazówki od praktyków z sektora FMCG i DIY,
  • strategie z zakresu merchandisingu powierzchni i zarządzania cenami w firmie,
  • techniki sprzedaży detalicznej i hurtowej,
  • prezentację działań zmierzających do zwiększenia pozycji marki, lepszej ekspozycji towarów, zwiększenia poziomu konwersji sprzedażowej oraz zysków finansów!

Szkolenia z trade marketingu – dlaczego są tak istotne?

Zwiększenie efektywności sprzedaży to nadrzędny cel dla większości właścicieli firm. Szkolenia z trade marketingu realizowane przez Akademię skutecznie zwiększają możliwości w tym zakresie. To jednak nie wszystko – obecnie nauka jest po prostu niezbędna zgodnie z maksymą „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”. Uczestnicy szkoleń nie tylko nabywają cenne umiejętności, ale także świadomość zmieniających się trendów i technologii. Dzięki temu zyskują zdolność do adaptowania się do zmieniających się warunków oraz wykorzystywania nowych narzędzi trade marketingowych tak, aby nie pozostawać w tyle za konkurencję.

Oczywiście wybierając szkolenie dla siebie oraz pracowników, konieczne jest postawienie na prawdziwych szkoleniowców, mających doświadczenie. Doskonale o tym wiemy, dlatego w Akademii Trade Marketingu oferujemy szkolenia realizowane przez takie osoby, jak np. Michała Dziekońskiego – doświadczonego trenera i menadżera marketingowego, współpracującego m.in. z grupą Siemens, prowadzącego zajęcia na wielu uczelniach i prywatnych ośrodkach. Decydując się na szkolenie trade marketingowe prowadzone przez specjalistów, zyskuje się faktyczną wiedzę i umiejętności, które po szkoleniu bez trudu wdroży się w życie!