Jak oddać telefon do serwisu Samsung? – Doradzamy!

Usterki telefonów utrudniają codzienne funkcjonowanie, szczególnie jeśli dużo korzystamy ze smartfona lub potrzebujemy go do wykonywania obowiązków w pracy. Uszkodzony wyświetlacz, czy inna usterka mogą w dodatku postępować. Jeśli Twój Samsung potrzebuje naprawy to najlepiej oddać go do autoryzowanego serwisu. Nie masz czasu wybrać się do serwisu osobiście lub nie wiesz gdzie znajduje się najbliższy? Mamy na to radę! Dowiedz się więcej, jak bez wychodzenia z domu oddać swój telefon do autoryzowanego serwisu Samsung!

Serwis Samsung zdalnie – Czy to możliwe? Poznaj usługę door-to-door!

Wszystkim, którzy decydują się na naprawę telefonu zależy na tym, żeby szybko powrócił z serwisu w pełni sprawny. W końcu większości osób ciężko obecnie funkcjonować bez smartfona. Na szczęście nowoczesne serwisy oferują usługę door-to-door. Oznacza to, że telefon możemy wysłać do autoryzowanego serwisu za pomocą paczkomatu i w ten sam sposób go odebrać. A jeśli zależy nam na wstępnej wycenie naprawy, to możemy jej dokonać online. Dzięki temu możemy oszacować koszt naprawy i przygotować się na wydatek. Czy to nie brzmi cudownie? Serwis Samsung zdalnie to oszczędność cennego czasu i pieniędzy. W autoryzowanym serwisie telefon otrzyma profesjonalną naprawę nie tylko w ramach gwarancji, ale również po okresie gwarancji producenta.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Samsung

Jeśli zastanawiasz się, czy warto wybrać serwis autoryzowany do naprawy telefonu lub tablet Samsung to śpieszymy z odpowiedzią – Zdecydowanie warto! Poniżej wyjaśniamy dlaczego.

  • Serwis Samsung w ramach gwarancji – Jeśli możesz dokonać naprawy w ramach gwarancji producenta, to dlaczego z niej nie skorzystać? Serwis w ramach gwarancji to najlepsza możliwa opcja dla wszystkich, których sprzęt telekomunikacyjny Samsung jest wciąż objęty kartą gwarancyjną. Dotyczy to zarówno smartfonów, jak i tabletów, czy zegarków firmy Samsung.
  • Czy warto oddać telefon do naprawy w autoryzowanym serwisie Samsung także po okresie gwarancji producenta? – Oczywiście, że tak. Jeśli będziemy w przyszłości planować odsprzedanie sprzętu, to warto mieć dokument potwierdzający naprawę usterki w renomowanym i autoryzowanym serwisie producenta. Wówczas mamy pewność, że zajmowali się nim profesjonaliści. Dodatkowo mamy gwarancję, że części zamienne, które zostały użyte do naprawy były oryginalne i polecane przez producenta danego sprzętu. Dzięki temu będzie działał bez zarzutu dłuższy czas, a na naprawę usterki możemy także otrzymać gwarancję. 

Czy autoryzowany serwis Samsung to najlepsze wyjście?

Zdecydowanie tak. Pamiętajmy, że naprawa sprzętu telekomunikacyjnego w autoryzowanym serwisie to gwarancja oryginalnych części, a nie zamienników. Naprawa z użyciem profesjonalnego sprzętu wykonana przez wykwalifikowanych profesjonalistów to najbezpieczniejsze rozwiązanie także ze względu na to, że w naszych telefonach obecnie znajduje się mnóstwo naszych danych. Dlatego jeśli nie chcemy, by nasz telefon trafił w niepowołane ręce wybierzmy serwis Samsung autoryzowany. 

Artykuł napisany we współpracy z https://www.serwis-krakow.pl/

undefined