Wbijanie marki w umysły klientów za pomocą e-mail marketingu
Niezależnie od tego, czy używasz marketingu e-mailowego, aby po prostu zyskać dodatkowe uznanie dla swojego domowego biznesu, czy też stosujesz szeroko zakrojoną kampanię marketingową mającą na celu dotarcie do milionów, może to być bardzo skuteczna forma marketingu.
W tym artykule znajdziesz kilka świetnych wskazówek, jak prowadzić skuteczniejszą kampanię e-mail marketingową.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić do wiadomości linię, która mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Unikaj wypożyczania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Upewnij się, że Twoje e-maile są ściśle kierowane. Jeśli masz znaczną liczbę czytelników, przeprowadź burzę mózgów, aby zarejestrowali znajomych. Zawsze dołączaj link do subskrypcji w swoim e-mailu; miejmy nadzieję, że ludzie przekażą to swoim przyjaciołom, którzy mogą być zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Spowoduje to, że twoja baza wzrośnie organicznie.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila. Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Upewnij się, że masz wyraźny przycisk anulowania subskrypcji.
Nie utrudniaj znalezienia.
Najlepiej byłoby, gdyby użytkownicy mieli poczucie, że mają kontrolę nad otrzymywanymi wiadomościami i nigdy nie powinni czuć się zmuszani do ich otrzymywania.Pamiętaj, że wielu Twoich subskrybentów będzie czytać Twoje mailingi na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony. Takie urządzenia mają zaledwie ułamek rozdzielczości standardowego monitora komputerowego, więc Twoje wiadomości będą wyglądać zupełnie inaczej. Upewnij się, że wszystkie Twoje mailingi można odczytać na małych ekranach wielkości telefonu.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego uważnie i może po prostu odrzucić wiadomość. W e-mailu umieść pouczający4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Opowiedz historię za pomocą kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Upewnij się, że wysyłane e-maile są krótkie i na temat. Jeśli to możliwe, używaj bezpośredniego języka. Twoi klienci docenią, że cenisz ich czas. Również czytelnicy przeczytają w ten sposób całą wiadomość. Pamiętaj, że prawdopodobnie będziesz mieć ważne treści w całym e-mailu, co sprawia, że ma to kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu.Teraz, gdy dysponujesz już skutecznymi i sprawdzonymi taktykami e-mail marketingu, nadszedł czas, aby z nich skorzystać! Powyższe wskazówki pomogą przekształcić Twoje nijakie programy marketingowe w skuteczne, wykorzystując pocztę e-mail i Internet, aby dotrzeć do nieograniczonej liczby odbiorców i dotrzeć tam ze swoim przekazem.