Jak czerpać zyski z marketingu na Facebooku – wskazówki, których należy używać teraz
Czy chcesz popracować nad wykorzystaniem Facebooka do marketingu? Czy chcesz być w stanie potencjalnie dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym do milionów ludzi, którzy codziennie korzystają z serwisów społecznościowych? Jeśli tak, to ten artykuł będzie dla Ciebie przydatny.
Czytaj dalej, a powinieneś uzyskać potrzebne informacje.Zrób dobry użytek z Facebook Insights. Powinieneś odwiedzać tę funkcję co tydzień, aby dowiedzieć się, do ilu osób dotarłeś. Będziesz mógł uzyskać szczegółowe liczby dla każdej aktualizacji, a także tygodniową liczbę zastosowań, do których dotarłeś.Upewnij się, że komunikujesz się ze swoimi fanami, aby zrozumieć ich potrzeby. Zwróć uwagę, kiedy ludzie publikują posty na Twojej stronie. Możesz zmienić swoje pomysły marketingowe, aby dopasować je do potrzeb klientów. Twoi obecni fani są powodem twojego sukcesu, więc nie ignoruj tego, co mają do powiedzenia.Rozważ organizowanie konkursów online jako środka planu marketingowego na Facebooku. Nagrody otworzą oczy potencjalnym klientom. Postępuj zgodnie z planem i wręcz przyznaj nagrodę, w przeciwnym razie okażesz się nieuczciwy.Utwórz niestandardową kartę dla swojej strony na Facebooku. Możesz używać niestandardowych kart jako powitalnego ustawienia regionalnego dla wszystkich nowych użytkowników Facebooka. To świetne miejsce do promowania swoich aktualnych ofert, produktów i usług. Dodatkowo nada to trochę osobowości Twojej stronie na Facebooku, co zawsze jest plusem.Skoncentruj wszystkie swoje posty na Facebooku na swojej firmie lub branży. Spraw, by były odpowiednie i poinformuj swoich klientów i fanów o rzeczach, które mogą ich zainteresować. Nie twórz posta bez celu. Twoi klienci mają już wystarczająco dużo informacji, które docierają do nich, więc postaraj się, aby Twoje posty były trafne, aby się wyróżniały.Zdecyduj, dlaczego chcesz mieć stronę na Facebooku. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów marketingu, aby zmaksymalizować zyski dla firmy, musisz przede wszystkim zrozumieć, dlaczego prowadzisz marketing. Musisz także zdefiniować swoje cele marketingowe i stworzyć odpowiednią strategię marketingową. Musisz stworzyć swoją stronę na Facebooku z myślą o swojej strategii marketingowej.Nie wahaj się udostępniać linków do innych stron na Facebooku.
Jeśli natkniesz się na artykuł lub film, którym Twoi odbiorcy zainteresują się, pomyśl o udostępnieniu go na Facebooku.
Najlepiej unikać udostępniania linków do witryny, z którą konkurujesz, ponieważ możesz stracić klientów.Pierwszym krokiem do sukcesu w marketingu na Facebooku jest posiadanie solidnej bazy fanów. Zachowaj swoje główne inwestycje marketingowe, gdy zbudujesz bazę kilku tysięcy fanów na Facebooku. Po tym na pewno zobaczysz duży skok współczynników konwersji.Zaoferuj coś wyjątkowego, gdy ktoś „lubi” Twoją stronę na Facebooku. Możesz przyciągnąć dużo uwagi za pomocą „polubień”. Możesz zaoferować darmowy prezent dla tych, którzy lubią Twoją stronę. Możesz oddać darmową próbkę, a nawet szansę na loterię. Jeśli chcą otrzymać przedmiot, który oddajesz, nie będą mieli nic przeciwko zasubskrybowaniu Twojej strony.Upewnij się, że Twoja strona na Facebooku wygląda świetnie. Wygląd jest ważny w marketingu. Jeśli Twoja strona wygląda okropnie, ludzie rzadziej będą chcieli ją odwiedzać. Upewnij się, że wygląda ładnie, ale jest łatwy do przeglądania i nawigacji. Wybierz zdjęcie profilowe, które wygląda odpowiednio i obejmuje wystarczającą ilość Twojej strony.Zorganizuj konkurs na Facebooku. Ludzie uwielbiają zabawne rzeczy, takie jak konkursy i quizy na Facebooku. To jedna z rzeczy, które sprawiają, że portal społecznościowy jest tak wyjątkowy. Nie jest trudno Twojej firmie lub marce zorganizować konkurs, a to naprawdę może zwiększyć poziom zaangażowania Twojej społeczności.Śledź, jak radzi sobie Twoja strona. Monitoruj ruch na swojej stronie na Facebooku. Jakie posty i treści wydają się przyciągać najwięcej uwagi Twoich klientów? Zwróć uwagę na to, co naprawdę wydaje się interesować ludzi, a co nie. Śledź te informacje, aby lepiej zaplanować przyszłość.Powinieneś teraz zobaczyć, że nie jest trudno wejść w marketing na Facebooku. Wszystko, co musisz zrobić, to wykorzystać to, czego się tutaj nauczyłeś i od teraz uczyć się wszystkiego, co możesz o marketingu na Facebooku. Nie daj się wyprzedzić konkurencji i jak najszybciej zabierz się do pracy!